پروفیل آلومینیوم پارتیشن شرکت مروا اداری به عنوان بهترین متریال در ساخت و ساز فضاهای اداری همراه با شیشه های دوجداره و تک جداره میباشد. امروزه تولید پروفیل آلومینیوم جهت ساخت پارتیشن آلومینیومی به یکی از متریال های پرکاربرد در سراسر جهان شناخته شده است. دلیل این محبوبیت مقاومت بالا و تنوع در اجرای رنگ های متفاوت آندایزینگ و خدمات رنگ پودری میباشد. طی چندین سال گذشته، پروفیل پارتیشن آلومینیومی به یک روند محبوب در صنعت و طراحی دفاتر تبدیل شده اند و به محبوبیت خود در ادارات در سراسر جهان ادامه می دهند.

استفاده هوشمندانه از این پارتیشن شیشه ای در کنار طرح های برجسته و رنگی متناسب با دکور اداری می تواند به ظاهر دفتر کار شما زیبایی ببخشد و آن را شیک تر کند.

صرفه جویی در فضا

صرفه جویی در فضا

حفظ حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی

فضایی روشن

فضایی روشن

مقرون به صرفه

مقرون به صرفه

ویژگی پروفیل پارتیشن آلومینیومی

پروفیل پارتیشن آلومینیومی شرکت مروا جلوه ای خاص و مینیمالیستی به فضای اداره می بخشد. پارتیشن آلومینیومی با نورپردازی طبیعی فضایی مناسب را برای کارمندان و فضای کار ایجاد می کند. پروفیل آلومینیوم نسبت به سایر فلزات در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است و این خصوصیات پروفیل پارتیشن شیشه ای را برای چندین سال استفاده مداوم حفظ خواهد کرد. سیستم پروفیل آلومینیوم پارتیشن یکی از انعطاف پذیرترین سیستم های موجود در بازار است که می توان در فضاهای اداری از آن استفاده کرد. همچنین از نظر طراحی بسیار انعطاف پذیر است زیرا ویژگی پروفیل آلومینیوم امکان ترکیب آن را با الگوهای مختلف فراهم می کند. از سیستم پارتیشن آلومینیومی برای ایجاد فضای کار راحت و چیدمان فضای داخلی با توجه به اهداف کاربردی محل مورد نظراستفاده می شود. این روش یک راه حل مناسب برای ایجاد اتاق، جدا کردن محل کار (با در نظر گرفتن نیازهای دفاتر) و تقسیم بندی مناطق فروش است.