پروفیل های آلومینیومی پرده زبرا

پروفیل های آلومینیومی پرده زبرا

یکی از پرطرفدارترین سیستم های دکوراسیون داخلی استفاده …

0 نظر

۱۸ خرداد, ۱۴۰۲

یکی از پرطرفدارترین سیستم های دکوراسیون داخلی استفاده از پرده زبرا می باشد.

مکانیزم و پروفیل های اصلی پرده های زبرا پروفیل آلومینیوم می باشند. پروفیل های پرده زبرا براساس عملکرد و سایز پرده متفاوت هستند.

انواع پروفیل های پرده زبرا :

  • پروفیل لوله ۳۲
  • پروفیل لوله صلیبی
  • پروفیل لوله بیضی
  • پروفیل کاور بزرگ
  • پروفیل کاور کوچک
  • پروفیل کاور دو مکانیزه

ویژگی‌های پروفیل آلومینیومی پرده زبرا

یکی از کاربرد‌های پروفیل پرده زبرا ساخت انواع پرده زبرا میباشد. پروفیل آلومینیوم دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. این ویژگی‌ها عبارت هستند از:

۱. ظاهر بسیار زیبای پروفیل آلومینیوم

۲. وزن بسیار پایین پروفیل آلومینیومی

۳. استحکام و مقاومت بالای پروفیل آلومینیومی

۴. انعطاف پذیری بالای پروفیل آلومینیومی

۵. مقاومت مناسب پروفیل آلومینیوم در برابر رطوبت و زنگ زدگی همه این ویژگی‌های مثبتی که برای پروفیل آلومینیوم برشمردیم، طبیعتا در مورد پروفیل پرده زبرا هم صدق می‌نماید.

مزیت پروفیل پرده زبرا

 تنظیم کردن نور، مسئله بسیار مهمی است که باید در هنگام انتخاب پرده، مد نظر قرار بگیرد. همان طوری که اشاره کردیم، متاسفانه در بسیاری از موارد، پرده‌هایی که در منازل و واحدهای اداری و یا تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند، جلوی تابش مستقیم نور را به داخل آن واحد می‌گیرند. پرده زبرا از این قاعده مستثنی است. چرا که اگر واحد مسکونی و اداری و تجاری شما از این نوع پرده بهره مند شود، به خوبی می‌توانید از تابش نور به درون واحد خود مطمئن شوید. در واقع پرده زبرا توانسته است مشکل تابش نور را برطرف کند. پرده زبرا به راحتی تنظیم می‌شود و هر موقع که تابش مستقیم نور آفتاب، شما را اذیت کند می‌توانید پرده را ببندید و در مواقعی که دوست داشتید پرده را باز کنید. پرده زبرا با وجود این که بسیار ساده می‌باشد، زیبایی آن هم فوق العاده است. همین عامل سبب شده است پرده زبرا یکی از محبوب‌ ترین و پر استفاده ترین انواع پرده‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی منازل و واحدهای تجاری و اداری باشد. در این مقاله قصد داریم جزئیاتی را در مورد پرده زبرا ذکر کنیم. پرده زبرا نوعی پرده راه راه می‌باشد. می‌دانید که کلمه زبرا در انگلیسی به معنای گوره خر است و پرده زبرا هم اشاره به همین حیوان (اشاره به رنگ پوست این حیوان) دارد. همان طوری که رنگ پوست بدن حیوان گور خر، راه راه هست و دارای خطوط افقی یکی در میان می‌باشد، پرده زبرا نیز به صورت راه راه است. پروفیل پرده زبرا که یک پروفیل فوق العاده می‌باشد، دارای ترکیب بسیار زیبا و کم نظیری می‌باشد. همین امر باعث شده است استفاده‌های بسیار زیادی از این نوع پروفیل در کاربرد‌ها و صنایع مختلف مانند صنایع مربوط به ساختمان سازی، صنایع مربوط به خودروسازی، صنایع مربوط به موتور سازی و دوچرخه سازی و انواع صنایع دیگر صورت پذیرد.

تولید انواع پروفیل پرده زبرا در مروا آلومینیوم

گروه تولیدی مروا به عنوان یکی از شرکت های موفق تولید کننده و صادرکننده انواع پروفیل های عمومی، با تکیه بر دانش روز دنیا، به‌کارگیری نیروهای متخصص و استفاده از برنامه‌ریزی های دقیق مدیریتی در حوزه آلومینیوم اقدام به تولید انواع پروفیل پرده زبرا و همچنین تولید انواع یراق آلات پرده زبرا در اندازه های مختلف کرده است. بی شک استفاده از آخرین دستگاه های پیشرفته و ابزارهای بروز دنیا، تاثیر بسزایی در کیفیت محصولات این مجموعه بر عهده دارد. قیمت انواع پروفیل پرده زبرا در مجموعه مروا به دلیل حذف واسطه ها به نرخ کارخانه اعلام می شود. تولید کنندگان و صنعت گران محترم در اقصی نقاط ایران برای استعلام قیمت انواع پروفیل پرده زبرا و خرید انواع دیگر پروفیل های عمومی مانند پروفیل یراق آلات پرده زبرا، پروفیل کرکره برقی ، پروفیل مینی شید، پروفیل کابینتی، پروفیل درب اتوماتیک، پروفیل آسانسوری، پروفیل توری و پلیسه و همچنین مشاوره جهت تولید و برآورد قیمت پروفیل های اختصاصی کافیست با واحد فروش مروا تماس بگیرند و تمام این محصولات را به قیمت کارخانه خریداری نمایند. لازم به ذکر است شرکت مروا با هدف حضور موثر در بازارهای جهانی و استفاده  از تکنولوژی های به روز برای توسعه صنعت آلومینیوم، در حال صادرات انواع پروفیل های عمومی به خارج از مرزهای ایران می باشد.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *