پروفیل پرده زبرا مروا:

ترکیب منحصر بفرد و بی نظیر پروفیل آلومینیوم باعث شده است تا این فلز در صنایع گوناگونی از جمله مصارف ساختمانی، عمرانی، صنعتی و…. مورد استفاده تولید کنندگان، انبوه سازان وصنعتگران قرار بگیرد. یکی از کاربردهای رایج پروفیل آلومینیوم در صنعت تولید انواع پروفیل پرده زبرا می باشد. پروفیل آلومینیوم ویژگی‌های خاصی دارد که کاربرد آن را در این صنعت بسیار محبوب کرده است. از مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توان به سبکی، انعطاف‌پذیری، استحکام و همچنین مقاومت بالا در برابر رطوبت و زنگ زدگی اشاره کرد. علاوه بر این ویژگی ها، پروفیل آلومینیوم ظاهر زیبایی دارد. بنابراین کاربرد آن در تولید انواع پروفیل پرده زبرا، به دلیل درخشندگی و جلایی که دارد بسیار مورد توجه  صنعتگران و همچنین مصرف کنندگان مختلف قرار گرفته است.

جهت استعلام قیمت پروفیل آلومینیوم پرده زبرا با مشاوران ما تماس بگیرید:

طراحی انعطاف پذیر

طراحی انعطاف پذیر

ساختار قوی

ساختار قوی

مونتاژ سریع و دقیق

مونتاژ سریع و دقیق

وزن سبک

وزن سبک

ویژگی پروفیل آلومینیوم پرده زبرا

بدون شک هر چه پرده ها مدرن تر و امروزی تری می شوند پروفیل و یراق آلات آن نیز باید شکل جدید تری به خود بگیرند.

با توجه به این که از پرده زبرا در اکثر فضاهای عمومی و خصوصی مانند محیط های اداری و منازل جهت پرده آشپزخانه، اتاق خواب، پذیرایی و… استفاده می شود؛ ظرافت و زیبایی پروفیل های به کار رفته در آن نیز اهمیت زیادی در جلوه این پرده ها در محیط های مختلف بر عهده دارد.

پروفیل های آلومینیومی با توجه به سطح زیبا و وزن سبکی که دراند به خوبی از عهده این مهم برآمده اند.

از طرفی استفاده از پروفیل آلومینیومی پرده‌ زبرا در صنایع ساختمانی از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا کیفیت و مقاومت بالای این محصول، طول عمر آن را بسیار زیاد کرده است.

بنابراین به سرعت از بین نمی رود. از طرفی هزینه نگهداری آن هم به دلیل استحکام بالای ساختار آن، بسیار کم می باشد.در مواقعی استفاده از آلومینیوم، فرآیند تولید انواع پروفیل پرده زبرا را بسیار کوتاه تر کرده است.

زیرا آلومینیوم نیاز به رنگ کردن ندارد و سطح آن به اندازه کافی زیبا و شکیل می باشد. یکی از ویژگی های جالب پروفیل پرده زبرا این است که به دلیل خواص آلومینیوم قابل بازیافت است و با محیط زیست نیز سازگار می باشد.

پروفیل پرده زبرا سالها بدون کوچکترین پوسیدگی و یا نشانه های زنگ زدگی کار می کند بدون اینکه از نظر کیفیت اولیه تغییری در آن رخ دهد.