پروفیل آلومینیوم توری و پلیسه مروا: به وسیله پروفیل آلومینیوم می توان تولید انواع پروفیل توری و پلیسه را برای پنجره های ثابت و لولایی طراحی و اجرا کرد. توری و پلیسه نسل جدیدی از توری درب ها و پنجره های دوجداره می باشد که از ورود گرد و غبار، دوده، حشرات و غیره به فضاهای داخلی جلوگیری می‌کند. از توری و پلیسه در پنجره ساختمان ها، ویلاها، درب تراس، درب ورودی خانه ها و … به عنوان یک پوشش محافظ استفاده می شود. یکی از کاربردهای پروفیل آلومینیوم در سیستم لولایی توری و پلیسه متحرک می باشد. تکنولوژی پروفیل های آلومینیومی در ساخت توری و پلیسه باعث می‌شود حرکت توری بسیار ساده و روان انجام شود.

جهت استعلام قیمت پروفیل آلومینیوم توری و پلیسه با مشاوران ما تماس بگیرید:

طراحی انعطاف پذیر

طراحی انعطاف پذیر

ساختار قوی

ساختار قوی

مونتاژ سریع و دقیق

مونتاژ سریع و دقیق

وزن سبک

وزن سبک

ویژگی پروفیل آلومینیوم توری و پلیسه

در تولید انواع پروفیل توری و پلیسه از ابزارهای مختلفی استفاده می شود. پروفیل آلومینیوم یکی از همین ابزار های رایج است که به دلیل استحکام و جنس مقاومی که دارد از کاربرد فراوانی در صنعت ساخت توری و پلیسه برخوردار است. از پروفیل‌های توری و پلیسه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پروفیل فریم ثابت: از این پروفیل آلومینیومی برای قاب دور توری استفاده می‌شود.

پروفیل فریم متحرک: ساخت این فریم نیز مانند فریم توری می باشد. فقط قالب آنها با یکدیگر متفاوت است.

یراق آلات توری: برخی یراق یراق آلات توری و پلیسه مانند دستگیره، گوشه‌ های فریم و… نیز از پروفیل آلومینیومی ساخته می‌شود.

یکی از دلایلی که باعث شده توری و پلیسه جای توری پنجره های قدیمی را برای همیشه بگیرد بدون شک استفاده از پروفیل آلومینیوم در ساخت این توری ها و تکنولوژی طراحی آن می‌باشد. در واقع توری و پلیسه به واسطه ریل هایی که در قسمت بالا و پایین آن تعبیه شده است جمع و یا باز می شود. به طور کلی ساختار توری و پلیسه به صورت آکاردئونی می باشد. معمولا توری و پلیسه هنگام بسته شدن روی هم جمع می شود و در فریم آلومینیومی قرار می گیرد. بنابراین از فضای پنجره یا در چیزی کم نمی شود. انواع پروفیل توری و پلیسه بر اساس ابعاد در یا پنجره های مختلف در اندازه ها و مدل های متنوعی تولید می‌شود. توری و پلیسه تک فریم‌ و توری و پلیسه دبل فریم نمونه رایج و پرکاربرد این توری ها می باشد.

یکی از نگرانی افراد برای استفاده از توری و پلیسه به جای توری های معمولی، احتمال آلودگی و کثیف شدن آن است. این در حالی است که هم توری هم پروفیل توری و پلیسه به آسانی قابل شست و شو می باشد. در بعضی مواقع با جاروبرقی و سری مخصوص گردگیری آن نیز به راحتی تمیز می شود و نیاز به شستشو ندارد. بنابراین توری و پلیسه با پروفیل آلومینیوم به راحتی قابل نظافت است و تحت تاثیر شرایط مختلف آب و هوایی کیفیت خود را به مرور زمان از دست نمی دهد. همچنین پروفیل آلومینیوم در برابر نور خورشید مقاومت خوبی دارد. از طرفی ضد زنگ می باشد و تغییرات جوی و رطوبت محیط روی آن تاثیر چندانی ندارد.