پروفیل آلومینیوم درب اتوماتیک مروا: یکی از کاربردهای رایج پروفیل آلومینیوم استفاده از آن در تولید انواع پروفیل درب اتوماتیک می‌باشد. مرغوبیت جنس آلومینیوم، انعطاف پذیری و استحکام آن باعث شده تا پروفیل هایی که با این فلز ساخته می‌شوند در صنعت های مختلف از جمله فرآیند ساخت درب های اتوماتیک کاربرد زیادی داشته باشد.در فرآیند تولید انواع پروفیل درب اتوماتیک به شرط آنکه از آلومینیوم مرغوبی استفاده شود؛ محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و طول عمر زیاد به بازار عرضه می گردد.

جهت استعلام قیمت پروفیل آلومینیوم درب اتوماتیک با مشاوران ما تماس بگیرید:

طراحی انعطاف پذیر

طراحی انعطاف پذیر

ساختار قوی

ساختار قوی

مونتاژ سریع و دقیق

مونتاژ سریع و دقیق

وزن سبک

وزن سبک

ویژگی پروفیل آلومینیوم درب اتوماتیک

یکی از اصلی‌ترین قطعه‌ ها در تولید درب اتوماتیک، پروفیل آن می باشد.

هرچه کیفیت این پروفیل بیشتر باشد به مراتب درب اتوماتیک نیز از شرایط ایمنی و استانداردهای بیشتری برخوردار است.

با توجه به متریال به کار رفته و تکنولوژی‌های پیشرفته ای که امروزه در ساخت درب های اتوماتیک به کار می رود؛ جنس پروفیل آن نیز تاثیر زیادی در سطح کیفیت و طول عمر این درب ها بر عهده دارد.

از انواع پروفیل درب اتوماتیک می‌توان در درب های اتوماتیک متحرک و ثابت انواع فروشگاه ها، پارکینگ منازل و خانه های ویلایی، مجتمع های مسکونی، مراکز خدماتی اداری و تجاری، بیمارستان ها و غیره استفاده کرد.

تنوع پروفیل آلومینویم که برای درب های اتوماتیک طراحی و تولید می شود بر اساس قالب و اندازه آن بسیار زیاد می باشد. انتخاب مناسب هر پروفیل بر اساس نوع، جنس و مدل درب اتوماتیک تعیین می شود.

به طور کلی استفاده از آلیاژ آلومینیوم در تولید انواع پروفیل درب اتوماتیک یکی از جدیدترین متدهای به روز در صنعت ساخت این محصول است که به سرعت در حال گسترش و پیشرفت می باشد.

انواع درب های اتوماتیک پس از نصب، معمولاً در معرض آسیب های محیطی مختلفی از جمله باد و باران و غیره قرار می گیرند.

بنابراین پروفیل آلومینیومی بهترین گزینه برای استفاده در درب های اتوات می باشد.

سطح پروفیل آلومینیوم زنگ نمی زند. دلیل علمی آن هم ترکیب آلومینیوم با اکسیژن هواست. این ترکیب باعث ایجاد یک لایه فشرده آلومینیوم در قسمت رویه آن می شود.

این لایه با این که اندازه بسیار کوچکی در حد چند هزارم سانتی متر دارد اما از چنان مقاومتی برخوردار است که از تماس اکسیژن با لایه‌های پایین تر آلومینیوم و اکسید شدن آن جلوگیری می‌کند.

به همین دلیل پروفیل آلومینیوم در تولید انواع پروفیل درب اتوماتیک روشی جدید، کاربردی و بسیار مقرون به صرفه می باشد.