پروفیل آلومینیوم مینی شید مروا: کاربرد آلومینویم برای تولید انواع پروفیل مینی شید، ترکیب زیبایی از هنر و تکنولوژی است. پروفیل آلومینیوم یکی از  سبک ترین ورق‌های فلزی موجود در بازار است که در عین سبکی و وزن کم از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین بهترین گزینه برای تولید انواع یراق آلات پروفیل مینی شید می باشد. مینی شید نسلی جدید از پرده هایی است که در منازل، ادارات دولتی، شرکت های خصوصی، باشگاه های ورزشی، رستوران ها و…  بخوبی می توان آن بهره مند شد. استفاده از پروفیل آلومینیومی بر سهولت نصب و یا حمل راحت این پرده ها تاثیر بسزایی دارد.

جهت استعلام قیمت پروفیل آلومینیوم مینی شید با مشاوران ما تماس بگیرید:

طراحی انعطاف پذیر

طراحی انعطاف پذیر

ساختار قوی

ساختار قوی

مونتاژ سریع و دقیق

مونتاژ سریع و دقیق

وزن سبک

وزن سبک

ویژگی پروفیل آلومینیوم مینی شید

پرده ی مینی شید یکی از بهترین و مناسب ترین انواع پرده برای پنجره هایی است که ابعاد کوچکی دارند.

همچنین از این پرده برای پنجره هایی که شکل های خاص و غیرمتعارفی دارند نیز استفاده می شود.

بنابراین ظرافت متریال به کار برده شده در مینی شیدها در کنار کارایی آن،  نقش مهمی در جلوه ی زیبای این پرده ها در فضاهای داخلی دارد.

شکی نیست که پروفیل  آلومینیوم به عنوان  یک  فلز منحصر به فرد، زیبا و تقریباً همه کاره کاربردهای بی شماری در دنیای مدرن امروزی و تولید حرفه ای انواع پرده ها از جمله مینی شید دارد.

خواص فیزیکی، ساختاری و شیمیایی پروفیل آلومینیوم آن را در میان محبوب ترین ورق‌های فلزی برای تولید انواع پروفیل مینی شید قرار داده است.

در شرایطی که نمی توان پرده را به سقف یا دیوار نصب کرد پرده مینی شید بهترین گزینه است.

به شرط استفاده از متریال خوب، آلومینیوم مرغوب و طرح و رنگ مناسب، انتخاب این پرده ها می تواند جذابیت و زیبایی خاصی را در فضا ایجاد کند.

اکثر مدل های پرده مینی شید دارای قاب و پایه هستند و برای جابجایی و بالا و پایین بردن آن از یک گیربکس و زنجیر استفاده می شود.

برخی پرده های شید هم به سیستم ساید گاید مجهز شده اند. این مدل بیشتر برای پنجره هایی مناسب است که به شکل عمودی باز و بسته می شوند. در هر حال فلز آلومینیوم به دلیل شکل پذیری بالا، می تواند به اشکال و پروفیل های مختلف تبدیل و به راحتی در صنعت تولید انواع یراق آلات پروفیل مینی شید به کار گرفته شود.

محبوب ترین مزیت ورق آلومینیوم توانایی بالای آن در عملیات بازیافت است. بیشتر فلزات آلومینیوم که امروزه مورد استفاده  صنعت گران قرار می‌گیرد، محصولی از بازیافت این فلز هستند.

بنابراین استفاده از پروفیل آلومینیوم در مینی شید علاوه بر استحکام و زیبایی که به این پرده ها می دهد برای حفظ محیط زیست نیز روشی مفید و بسیار مقرون به صرفه می باشد. اشکال مختلف پروفیل آلومینیوم با گذشت سال ها در نمای پرده ها، درب ها و پنجره ها فرسوده نمی شود و همچنان به کار خود ادامه می دهد.

حقیقت این است که آلومینیوم با قرارگیری در معرض اکسیژن، لایه محافظی از اکسید روی خود ایجاد می کند که این لایه از انواع پروفیل مینی شید در  مقابل خوردگی و زنگ زدن محافظت می نماید.